Повернення чи обмін електротранспорту за гарантією

Компанія EVO Motors надає послугу повернення чи обміну придбаного у нас електротранспорту у гарантійних випадках за умови:
- пройшло не більше 14 днів з моменту покупки;
- товар не був у експлуатації та не має ознак цього, тобто подряпин, ушкоджень покриття, сколів, змін у налаштуваннях програмного забезпечення тощо;
- повністю збережена комплектація товару та немає порушень цілісності пакування;
- збережені всі маркування від заводу виробника, наклейки та ярлики;
- збережений пакет документів про придбання товарів: акт про прийняття-передання, видаткова накладна чи інший документ, що підтверджує факт придбання товару.

Якщо ви хочете повернути чи обміняти придбаний в EVO Motors електротранспорт, то обов’язково візьміть з собою паспорт чи інший документ, який засвідчує особу. 

Процедура обміну чи повернення товару

1) Звірте дату, адже з моменту покупки має минути не більше 14 днів (день покупки не враховується);
2) Перевірте стан товару — він не має мати ознаки користування чи експлуатаційні пошкодження. Також має бути збережена комплектація, яка була на момент покупки. Перевірте роботу товару та всіх функцій його програмного забезпечення. Якщо товар не вмикається чи є проблеми у роботі певних функцій, то зверніть увагу на інформацію про гарантійне обслуговування. 
3) Зверніться за цими номерами, щоб отримати більше інформації від наших спеціалістів щодо обміну товару:
+38 (099) 555 55 01
+38 (095) 202 22 11

Візьміть з собою всі необхідні документи:
- Розрахунковий документ засвідчення факту покупки, який ви отримали від продавця (чек, акт про прийняття-передання, накладна тощо);
- Гарантійний талон;
- Документ, що засвідчує особу;
- Ідентифікаційний податковий номер (ІПН);
- Актуальні реквізити карткового рахунку, якщо ви оплатили покупку банківською карткою.